dinsdag 23 september 2008

Workshop

 
 
 


Hoi Iedereen
Het was eindelijk zover, 20 September de workshop van Sony door Fotograaf Jim Moor!
Het was grootendeels een herhaling voor me, Diafragma compositie en sluitertijden.. ken ik al :)
Functies van de Camera... Ken ik ookal grotendeels :)
Maar het was zeer gezellig, en later mochten we buiten fotograferen met diverse objectieven van sony.
Mijn vader had natuurlijk de duurste, een Carl Zeis 16-70 (ronde de 1750euro) en ik?
Een Sony 100mm 2.8 Macro... WOW! (+/- 620euro)
Dat is echt een lens voor mij, nouja eind van de dag even naar IKEA voor een lekker appeltaartje en een kop koffie.
Het dagje was zeker geslaagd en gevuld.
En afgelopen zondag met mijn vader even achter de dijk gefotografeerd...
Ook ging het bijna mis toen ik van mijn fiets viel....!
Niks aan overgehouden, mijn camera dan ik kwam weg met de schrik!
Maar gelukkig wel die gieren die zo schuw zijn als de @%&^&* kunnen fotograferen.
Zelfs een kleine wonderland gevonden! Het was bijna weg door de dijkbouw, gelukkig nog en stukje over voor mij.
Er groeide Zeekraal die nu rood is door de herfst. Verschillende zeeplanten, zee... prachtig!
Nou ik laat weer snel van me horen, attans heb dit weekend een Cathering van +/-300 man.
Dus het word wel een weekend met helaas weinig fotografie!
MVG
Blok
Posted by Picasa

Geen opmerkingen: