donderdag 25 september 2008

Oktober

 
 
 

Oei nog 5 dagen en het is alweer oktober!
Dat betekend een kleurrijke maand.
Bladeren die vallen, Oraje gele bomen, trekvogels... dat beloofd wat.
Alleem heb ik een hekel aan die vent met een kap op zijn hoofd en een staf in zijn hand; Sinterklaas.
Dat is toch echt iets wat je niet op mijn blog enof picasa ziet.
Maarja ik blijf wel bij het natuur en andere dingen, er is voldoende te fotograferen.
Vanochtend kleine rondje gemaakt, Klein Dierenpark in Goes, bosje bij de schakel.
En even in de grens tussen Kloetinge en Goes gefotografeerd... Niks byzonders wel leuk.
Kan niet wachten tot mijn verassing... of heb ik al teveel gezecht?
Morgen Cathering die van +/-300 man, ik neem mijn camera NIET mee...
Alleen mijn kokskleding en misschien, misschien mijn compactcamera.
Ik laat wel van me weten, en hopelijk jullie ook!
MVG
Blok
Posted by Picasa

Geen opmerkingen: