maandag 29 september 2008

Macro

 
 
 
Goededag Allemaal.
Ik heb eindelijk mijn "Verassing" binnen...
Tada; Een Sony Macro 100mm 2.8!
Was een dure grap van mezelf... maar is echt de perfecte objectief voor mij!
Meer heb ik niet nodig, nouja ondertussen al 1...2...3..5 objectieven.
Dus voorloopig hou ik het hierbij ;)
Attans, een Fisheye lijkt mij ook wel leuk, maar dat ga ik wel op mijn verjaardag eisen ;-)
Ik ben met die Macro echt superblij mee, alleen moeten we nog aan elkaar wennen.
Komt nog wel, kijk ook ondertussen bij mijn Picasa als je nieuwgierig bent wat voor foto;s ik maar op mijn lens.
http://picasaweb.google.nl/ethrellik/280908#

Veel kijkplezier!
MVG
Blok
Posted by Picasa

1 opmerking:

Unknown zei

ik merk dat je weer actief bent op internet en wel met prachtige foto's, ik heb ook je picasa bij mijn favorieten gezet.

go on

de bergezel