maandag 20 oktober 2008

Stof!

 
 
Dag fotografen!
Misschien zie je het al: zijn dat vogels of...!
Ja het is stof op mijn sensor, dat kan ierdereen overkomen.
Maar uitgerekend ik! ja IK!
En ik was al zo voorzichtig, stof is namelijk no. 1 vijand voor de camera.
Als de camera aan staat trekt hij stof aan, en als er iets op de lens zit... nouja.
Dus dat was terug naar de winkel voor een flinke APK!
En zo'n duid kost al snel 60 euro!
Even je sensor laten reinigen... omgerekend foto's?
Jawel 750foto's van 10x15 van 0.08ct!
Ik krijg mijn camera weer terug op donderdag... nu leef ik zeker zo'n 3 dagen niet aangezien mijn motto!
Wat zou ik blij zijn als ik mijn camera weer heb.
Tot snel... hopelijk
Vr. Gr.
Blok
Posted by Picasa

1 opmerking:

Unknown zei

er is leven na stof


Je overleden vrienden zijn niet dood, maar eerder gegaan, ze lopen een of twee fases voor op de weg die jij nog moet gaan, in de sporen die zij maken.

Aristophanes (448-380 v Chr.)

de bergezel